პრეზენიაციის შეფასების რუბრიკა
შედეგები
|
1-2
|
3-5
|
6-7
|
8-10
|
თემის
გასაგებად
წარმოდგენა
|
ბუნდოვანია, საუბრობს დაბნეულად
|
მხოლოდ ნაწილობრივაა გასაგები,მოით-
ხოვს დამატები-
ბით განმარტე-
ბებს
|
გასაგებია, მაგ-
რამ არის ხარვეზები,
ითხოვს დაზუ-სტებას
|
წარმოდგენი-
ლი საკითხები
ნათელი და გა-
საგებია, დამა-
ჯერებელი
|
ლოგიკურობა
|
ლოგიკა დარ-
ღვეულია, არ არის კავშირი
ნაწილებს შო-რის
|
ზოგიერთ ადგილს აკლია
ლოგიკურობა,
ზოგჯერ არათა-
ნმიმდევრულია
|
ძირითადად
ლოგიკური და
თანმიმდევრუ-ლია, მაგრამ
მკაფიოდ არ გამოყოფს ნა-
წილებს
|
ლოგიკურია და
კარგად ჩამო-
ყალიბებული
|
არგუმენტაცია
|
არ აქვს არგუ-
მენტები
|
არგუმენტები მცირეა და არა -დამაჯერებელი
|
არგუმენტები
აქვს, მაგრამ აკლია ფაქტობრივი მასალით გამ-
ყარება
|
არგუმენტები
დამაჯერებე-
ლია, გამყარე-
ბულია ფაქტობრივი მასალით
|
აუდიტორასთან
კონტაქტი და
დროის ლიმიტის
დაცვა
|
ვერ ამყარებს
კონტაქტს, საუბრობს გაურ-
კვევლად, ვერ
იყენებს დროს
|
პერიოდულად
ცდილობს
აუდიტორიის
ყურადღების
მიპყრობას,
ნაწილობრივ
იყენებს დროს
|
გრძნობს აუდიტორიას
და ამყარებს
კონტაქტს,
იცავს დროის ლიმიტს
|
ფლობს აუდი-
ტორიას, ადე-
კვატურად რეა-
გირებს მის
რეაქციაზე,
იცავს დროის
ლიმიტს
|
პასუხები აუდი-ტორიის
შეკით-
ხვებზე
|
უჭირს პასუხების
გაცემა
|
პასუხები არ არის სრულყო-
ფილი
|
თითქმის ყველა კით-
ხვას უპასუხებს
|
სრულყოფილ
პასუხს სცემს
ყველა შეკით-
ხვას
|
საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობა (კლასში მსჯელობა)
N
|
მოსწავლის გვარი და სახელი (1X
კლასი)
|
აქტიური
მონაწილეო-ბის
ხარისხი
1-10
|
აზრების
გამოთქმა
1-10
|
სხვისი
აზრის
პატივისცემა
1-10
|
ქულათა
საშუალო
არითმეტიკული
|
1.
|
ბადრიშვილი ლუკა
|
|
|
|
|
2.
|
იოსებაშვილი საბა
|
|
|
|
|
3.
|
ლიქოკელი ლიკა
|
|
|
|
|
4.
|
პატარაშვილი ლიკა
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
No comments:
Post a Comment